הזמנות באתר
- על מנת שנוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: "הזמנתך"), יש צורך שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי חנות האתר. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה הזה, שומרת לעצמה אדרס את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך וכרטיס האשראי שלך לא יחויב.
- בכל כניסה למוצר באתר ובכל סוג של מכירה יש לבצע הרשמה אלא הלקוח מוגדר כלקוח רשום.
- רכישות יתבצעו רק בפועל על ידי אישור כרטיס האשראי.
- מועדי אספקה יחלו רק לאחר קבלת האישור מחברת כרטיסי האשראי.
- כרטיס אשראי שנמסר על ידי גולש ואשר אישור של חברת כרטיסי האשראי תסורב תהווה ראיה לביטול עסקה מבחינת האתר. הגולש יכול לפנות ולתקן את האישור לתשלום וזאת במידה והאתר יאשר את השינוי.
- כל המחירים באתר כוללים מע"מ.
משלוח המוצר
- המוצרים השונים יסופקו באמצעות דואר ישראל או באמצעות חברת שליחים. מוצרים שיסופקו באמצעים אלו יישלחו בהתאם לזמן האספקה הנהוג.
- משלוח המוצרים יתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה.
- במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שנמסרו, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול ב-10% מערך ההזמנה או מינימום 25 ש"ח. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או בכל דין.
תשלום
- התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי, כאשר קיימת אפשרות לקנייה בתשלומים, בהתאם לגובה הקנייה. פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים.
- כאשר תדרשו להזין פרטים רגישים, סימן המנעול יופיע בתחתית הדפדפן בצידו הימני. סימן זה מאשר כי המידע המועבר אלינו מאובטח ומוצפן בטכנולוגית SSL.
אישור הזמנה ומעקב משלוחים
- לאחר אישור ההזמנה וביצוע התשלום, תתקבל הודעה על אישור קבלת ההזמנה. בנוסף, תשלח לדוא"ל של הלקוח הודעה על תחילת הטיפול בהזמנה.
- ניתן לעקוב אחרי הטיפול בהזמנה באמצעות האזור האישי של הלקוח באתר.
אספקת מוצרים
- המוצרים יסופקו לגולש בזמן ובמחיר שמוגדר ליד כל מוצר ומוצר בתוך דף המוצר. לגולש תינתן אפשרות לביצוע איסוף עצמאי וזאת בתיאום מראש ולפי הנחיות האתר בלבד. זמן אספקה הינו על פי ימי עבודה שאינם כוללים ימי שישי ושבת וחגי ישראל.
- אספקת מוצר לבית הלקוח תגיע באריזה סגורה שעברה ביקורות מוקדמות לגבי תכולתה וטיב וכמות המוצרים שבתוכה. במקרה בו לקוח יתלונן על אי קבלת מוצר שהגיע בחבילה סגורה, התלונה על כך חייבת להגיע באופן מידי להנהלת האתר שזו תפעל לאיתור הבעיה.
- חתימה על קבלת החבילה תהווה אישור לקבלת המוצר. היה ומוצר יגיע כאשר הוא פגום בשל חבטה או סימן של נזק על החבילה, אזי שהרוכש יוכל לסרב לקבל את החבילה או להודיע בו בעת להנהלת האתר כדי שזו תקבל החלטה ותייתר ללקוח לפתוח את החבילה טרם יחתום ויאשר את קבלתה בשלמותה.
החזרת מוצרים/ביטול עסקה ע"י הלקוח
- ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, למעט מוצרי הלבשה אותם ניתן לבטל עד 48 (ארבעים ושמונה) שעות, כשהם ארוזים באריזתם המקורית ולא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש.עלות המשלוח לא תזוכה בכל מקרה.
- במידה ומוצר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי / זיכוי יינתן על מחיר המוצר ששולם פחות דמי המשלוח והפחתה של 5% מעלות המוצר, עפ"י הקבוע בחוק. ניתן להחזיר מוצרים פיזית במשרדי אדרס, או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת. למען הסר ספק, אין החנות מקבלת מוצרים להחזרה / החלפה בדואר רגיל / דואר רשום.
- לא ניתן להחזיר מוצרים המוגדרים כסטירילים ונועדו לשימוש על איברי המין, נקבי הפנים/גוף, כולל תחתונים והלבשה תחתונה.
ביטול עסקה ע"י האתר
האתר שומר לעצמו הזכות לבטל עסקה בהתקיים התנאים הבאים:
- במקרה בו תימצא כל טעות ו/או טעות אנוש בהגדרת המוצר, בפרטיו, מחיר או כל פרט בפרסום המוצר.
- האתר לפי שיקול דעתו הבלעדית, זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.
- במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם גולש מסוים.
אחריות
- זמן האחריות על כל מוצר מצוין בדף המוצר באתר ובחשבונית הרכישה. האחריות עבור חלק מהמוצרים באתר ניתנת ע"י אדרס ובחלק מהמוצרים האחריות ניתנת ע"י ספקים חיצוניים.
התחייבות הגולש
- הגולש מתחייב לנהוג בתום לב וביושר בעת הרכישה ו/או ההזמנה כמו גם לאחר הרכישה והאספקה.
- הגולש מתחייב להודיע על כל טעות במשלוח המוצר שקיבל או אם קיבל מוצר אחר בטעות או אם קיבל יותר ממוצר אחד שהזמין. לדוגמא: אם הלקוח קיבל לביתו שתי חבילות במקום אחת שהזמין או חבילה אחרת שאיננה מיועדת לו. היה וטעות כזו תתגלה על ידי האתר מתחייב הלקוח לשלם בעבור המוצר את הסכום וערכו ביום אותו קיבל את המוצר וזאת לפי מחיר מחירון החנות והאתר ביום קבלת המוצר אליו בפועל.
הצהרת פרטיות
אנו נעשה את המרב כדי להימנע מחשיפת פרטים אישיים של הגולשים, למעט אלו המוצגים בפרופיל המשתמש. המידע עשוי לשמש אותנו לטובת הגולשים, ולעולם לא יימסר לצד ג' כלשהו, למעט:
- מצבים בהם החוק מחייב אותנו למסור את המידע.
- קיים חשד נגד המשתמש כי חיבל בזדון באתר או פגע בגולשים באתר וכיו"ב.
סמכות עניינית לשיפוט
דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת בירושלים בלבד.
נגישות
FetishDeal מציעה שירות מסירת חבילות עד לרכב בתיאום מראש בכתובת החנות באסתר המלכה 1, תל אביב. טלפון לתיאום או שאלות חנות FetishDeal זמינים גם בוואטצאפ - 0585858926 .
בנוסף החנות שלנו – LIBIDO, הממוקמת בדיזינגוף סנטר נגישה לכיסאות גלגלים, שימו לב שלא כל המלאי הקיים באתר נמצא בחנות, מומלץ לוודא מול החנות במספר 051-5029480.