מי יכול לקנות אצלנו?
כל מי שמעל גיל 18.
האם ניתן להגיע לחנות?
בהחלט, החנות נמצאת בכתובת אסתר המלכה 1, תל-אביב. יש אצלנו גם חניה חינם אשר צמודה לחנות.
לכל שאלה מוזמנות ליצור קשר - 058-5858926 (ניתן גם בוואטסאפ)
האם ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף אותה מהחנות?
בחר באפשרות "איסוף עצמי" במעמד התשלום, לא משנה מהו סכום ההזמנה. תקבלו התראה ברגע שהזמנתכן מוכנה לאיסוף.
האם כל המוצרים באתר זמינים?
אכן, אנו משתדלות לעדכן את המלאי באתר באופן רציף. אם בכל זאת הזמנת משהו שאזל מהמלאי, אנו ניצור קשר בהקדם עם הצעה חלופית או זיכוי על המוצר - מה שתעדיפו. נשמח גם לעזור למצוא מוצר אחר המתאים לכן אם תרצו בכך.
מה מופיע בחיוב האשראי/PayPal?
מופיע אך ורק שם בית העסק: "יגיב מוצרים".
אין שום סימנים מזהים לסוג החנות או המוצרים שרכשתם.
מה רשום על המעטפה?
כל המוצרים נארזים במעטפה לבנה ואטומה עליה רשומים שם וכתובת הנמען ושם השולח: "יגיב". לאדם חיצוני אין דרך לדעת מה רכשתם והיכן.
כיצד מתבצעים המשלוחים?
באפשרותך להזמין סוג משלוח לפי הנוחות שלך -
- משלוח מהיר - אנחנו עובדים עם שליחים המספקים לכם את המשלוח תוך 4 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באזור גוש דן*, בימים א'-ה' בין השעות 12:00-21:00 ובימי שישי בין השעות 11:00-14:00. עלות המשלוח נקבעת דרך האתר בעת ההזמנה ותלויה במרחק מאתנו.
- משלוח עד הבית - יגיע עד 5 ימי עסקים בתיאום מולך, בכל קנייה מעל 200 ש"ח משלוח זה יהיה ללא עלות נוספת!
- משלוח בדואר רגיל או דואר רשום - ללא עלות בכל סכום הזמנה.
*גוש דן - תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, בני-ברק, פתח-תקווה, בת-ים, חולון, אזור, ראשון-לציון, הרצליה, רעננה, כפר-סבא, רמת-השרון, הוד-השרון, יהוד, אור-יהודה, קריית-אונו, לוד, בית דגן, רמלה, ראש-העין.
האם ניתן להחזיר מוצר?
כן, במידה ואינו מוצר סטרילי.
מוצרים סטריליים הם פריטים הנוגעים בפנים (פה, עיניים, אף) ובמפשעות. מוצרים אלו לא ניתן להחזיר או להחליף בהתאם למדיניות משרד הבריאות.
ההחזרה צריכה להתבצע תוך 10 ימי עסקים מרגע הקנייה והמשלוח בחזרה לחנות יהיה על חשבונכם.
עד מתי והאם ניתן להחליף בגדים?
ניתן להחליף/להחזיר בגדים במידה ולא מדובר בהלבשה סטירילית כגון תחתונים, גרביונים והלבשה תחתונה המיועדת לאזור המפשעה - אותם לא ניתן להחזיר או להחליף.
את שאר ההלבשה ניתן להחזיר ולקבל זיכוי כספי עד 48 שעות מרגע הרכישה. החלפה ללא זיכוי כספי תתאפשר עד 14 ימים ממועד הרכישה בהגעה לחנות בלבד, בתנאי שלא נלבשו ונמצאים במצב חדש.
החלפה חוזרת - במידה ומתבצעת יותר מהחלפה רצופה אחת (קניתם, חזרתם להחליף ולאחר מכן רוצים להחליף שוב) זמן ההחלפה יתקצר ל 2 ימי עסקים.
מה קורה אם יש תקלה במוצר?
מוצרים אשר עליהם קיימת אחריות של היצרן או היבואן, נתקן או נחליף ללא עלות, מלבד משלוח המוצר בחזרה לחנות.
במידה ולמוצר אין אחריות או שתוקף האחריות פג, נעשה את מיטב המאמצים לעזור לכם. אנחנו רוצים לקוחות מרוצים!
מה קורה אם מוצר שרכשתי הגיע לא תקין?
נחליף אותו במוצר חדש.
האם אקבל דואר פרסומי?
לא. לא בדואר רגיל ולא בדואר אלקטרוני. אנחנו מעוניינים שתגלשו באתר שלנו רק אם וכאשר תרצו.
לאחר רכישת כרטיס למסיבה באתר תקבלו עדכון אך ורק לגבי המסיבות מהסוג אליו רכשתם כרטיס.
במידה ואינכם מעוניינים לקבל עדכונים לגבי מסיבות נוספות, ציינו זאת תחת "הערות" בעת רכישת הכרטיס.
איך מממשים את הכרטיס שרכשתי למסיבה באתר?
לאחר רכישת הכרטיס באתר ישלח אליכם מייל עם מספר הזמנה וזהו למעשה כרטיס הכניסה למסיבה, לכן חשוב שכתובת הדוא"ל שאתם מזינים תהיה נכונה. אם רכשתם כרטיס ולא קיבלתם מייל חפשו בשורת החיפוש את השם "fetishdeal" או צרו איתנו קשר.
האם ניתן לבטל את הכרטיס למסיבה לאחר הרכישה?
ניתן לבטל את הכרטיס עד ערב המסיבה בשעה 17:00, מההחזר יופחתו 5% דמי ביטול. ניתן גם לבקש להזיז את הכרטיס למסיבה הבאה ללא דמי ביטול.
האם ניתן לעשות משלוחים לחו"ל?
כן, בהתאם למדינת היעד וזמן המשלוח.